עורך דין קניית דירה מקבלן

עורך דין רכישת דירה מקבלן

עורך דין קניית דירה מקבלן מעניק שירות משפטי ללקוחות אשר מעוניינים לרכוש דירה מוכנה או דירה "על הנייר". יש הבדל בין שתי הסיטואציות אבל בשתיהן כדאי לקבל ליווי וייעוץ משפטי. הייעוץ ניתן לגבי מיסוי, בטחונות במקרה והפרויקט טרם התחיל או עדיין בבנייה ועוד. ייעוץ נכון עשוי לחסך כסף רב וטרדות מיותרות. עורכת דין אילנה ספקטור עוסקת  בתחום וניתן לקבל ממנה מידע רב.

עורך דין קניית דירה מקבלן – מתמחה בנושא

עורך דין קניית דירה מקבלן בודק לעומק כל מיני אלמנטים ונושאים הקשורים בעסקה. אחד הדברים החשובים הוא החוזה המוצג מטעם הקבלן. יש לציין כי הוא מותאם לצרכי הקבלן. לכן, יש צורך לבצע התאמות ולהכניס סעיפים שיגנו על הרוכש. בעת רכישת דירה שעדיין לא החלו בבנייתה יש לבדוק היטב נושאים שונים. כך לגבי היתרי בנייה, מיקום מבנה המגורים, המוניטין של הקבלן ועוד. נושא חשוב מאוד הוא הערבויות הבנקאיות הניתנות על ידו. יש לוודא כי הקבלן מקבל ליווי בנקאי וכי במקרה של אי עמידה בהסכם יוכל הרוכש הפוטנציאלי לקבל חזרה כספים שהועברו על ידו. הערבות הבנקאית מבטיחה זאת. נושא אחר שיש לבדוק הוא המפרט הטכני הקיים. כל קבלן חייב לספק מפרט טכני על פי החוק. כדאי לבדוק, בנוסף, אם ניתן לבצע שינויים ותוספות והסכומים שיש לשלם בגינם. כל זאת כדי לקבל תמונה מלאה אודות העסקה  .

בדיקת ההסכם

בדיקת ההסכם חשובה עד למאוד. עורך דין מטעם הלקוח בודק אותו ויכול לבקש הכנסת שינויים לטובת לקוחו. הבדיקות ובקשות לשינויים כוללות בדיקת כל סעיפי ההסכם ונספחיו ,לרבות  המפרט המציין את התוספות האפשריות, סעיפי הצמדה, פיצוי על איחור במסירת הדירה, תשלומים נוספים החלים על הרוכש , תשלום עבור שכ"ט של עורך דין הקבלן ועבור הכנת תשריט הבית המשותף ועוד.

שירות עם התחייבות

עורכת דין אילנה ספקטור עוסקת  בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. היא בעלת ידע רב וניסיון עשיר המגיעים בין היתר, ממתן שירותים איכותיים וספציפיים לרוכשי דירות רבים לאורך זמן. היא תשמח להעמיד את יכולותיה וכישוריה המוכחים לטובת כל לקוח חדש.

איתך מההתחלה ועד הסוף
דילוג לתוכן