עורך דין מקרקעין בפתח תקווה

עורך דין מקרקעין בפתח תקווה מתמחה בעסקאות נדל"ן אשר להן היבטים משפטיים רבים  ובניהם נושאי המיסוי ועוד. עורך דין מקרקעין בפתח תקווה יכול לייעץ בעסקאות של מכירת ורכישת דירות, מגרשים וכדומה.  קיימים חוקי מיסוי רבים מאוד ועורך דין מקרקעין בפתח תקווה בקיא בכולם ובעזרת הייעוץ יכול לחסוך ללקוחו כספים רבים. למשל, הוא מבצע בדיקות שונות לקראת רכישה, רישום זכויות בטאבו ועוד. עורכת דין אילנה ספקטור עוסקת  בתחום וניתן לקבל ממנה מידע מפורט ומעודכן.

עורך דין מקרקעין בפתח תקווה – ליווי והכנת הסכם

עורך דין מקרקעין בפתח תקווה מבצע בדיקות מקדימות לקראת רכישת נכס מקרקעין. הוא חייב לבדוק את נסח הטאבו של הנכס המהווה סוג של  תעודת זהות שלו ובו רשומים פרטי הנכס, גודלו, מיקומו, פרטי הבעלות עליו, שעבודים ועיקולים (אם קיימים כאלו) ופרטים אחרים חשובים. בדיקות אחרות נעשות בוועדות לתכנון ובנייה ברשויות המקומיות כדי לוודא שאין צווי הריסה, חריגות בנייה וכדומה. כל בעיה קלה או חמורה תובא לידיעת הרוכש ובעזרתה הוא יכול לקבל החלטה חשובה לגבי כדאיות עסקה. נושא המס, למשל, חשוב מאין כמוהו וכדאי שכל אחד יידע מראש איזה סכום מס הוא אמור לשלם. קיימים מיסי שבח למוכר ובנוסף ובמקרים מסוימים, היטלי השבחה. קיימים מיסי רכישה לרוכשים ועוד. המיסוי מורכב ומדורג, ולעיתים, מדובר על אחוזי מס גבוהים במיוחד. כך שכדאי לקבל תמונה טובה ומלאה לפני הכניסה לעסקה.

הסכם

הסכם חייב להיערך על פי הכללים המקובלים ובהתאם לחוק. עורך דין פועל רבות לשמירה על זכויות לקוחו בו. יירשמו בו סעיפים שונים דוגמת: פירוט התחייבויות כל  צד, הסדרי תשלום, הסדרי העברת נכס, הפקדת כספים בנאמנות שאחת ממטרותיהם סיום הסדרת כל הרישום כחוק, הפרות שונות של שני הצדדים ועוד. ההסכם מפרט בין היתר את האפשרות והאופן שלאחר החתימה והעברת תשלום ראשון תירשם הערת אזהרה בטאבו לטובת הרוכשים ופירוט אודות חובת הבעלים לשלם את כל חובותיהם לרשויות השונות כדי שיהיה אפשרות לבצע העברת  הבעלות.

ייעוץ וליווי

עורכת דין אילנה ספקטור עוסקת  בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי ויחס אישי. היא בעלת ידע רב וניסיון עשיר המגיעים בין היתר, מהתמחות בתחום, ממתן שירותים איכותיים ללקוחות רבים לאורך השנים והיא תשמח להעמיד את יכולותיה לטובת כל לקוח חדש.

עורך דין מקרקעין פתח תקווה

עורך דין מקרקעין פתח תקווה מתמחה בתחום הנדל"ן על כל היבטיו. בכל עסקת מקרקעין כזאת עוברים כספים נכבדים  מצד לצד, נדרשים לתשלום מיסים מגוונים. משכך יש צורך לבצע  בדיקות ורישומים מתאימים בטאבו ועוד. לכל צד בחוזה יש צורך בייעוץ משפטי פרטני, וכמובן, הכנת החוזה לכיוון האינטרסים שלו. האחריות של עורך דין מקרקעין היא רבה מאוד, ולכן, בכל עסקה כזאת הוא פועל בזהירות מרבית. עורכת דין אילנה ספקטור עוסקת  בתחום וניתן לקבל ממנה מידע חשוב ומפורט.

עורך דין מקרקעין פתח תקווה – ליווי לעסקאות מגוונות

עורך דין מקרקעין פתח תקווה מלווה עסקאות מקרקעין המתבצעות לגבי דירות, מבנים שונים, מגרשים לבנייה ועוד. לגבי כל סוג נכס יש מיסוי אחר ועורך דין חייב להכיר אותו להסביר ללקוחו לגביהם עוד לפני ביצוע העסקה. המיסוי הקיים לרוב למוכר הוא מס שבח והיטלי השבחה. בנוסף, מס רכישה לרוכש וכדומה. לפני כל עסקה על עורך דין מקרקעין לבדוק היטב את נסח הטאבו או אישור זכויות שהינו, למעשה, תעודת הזהות של הנכס ובו רשומים פרטי הבעלים ופרטי הנכס כגון: כתובת , גודל שטח, הצמדות לנכס , קיומם והשפעותיהם של הערות אזהרה, שעבודים ועיקולים (ככל וקיימים) ופרטים רלוונטיים נוספים. בדיקות נוספות נערכות ברשויות המקומיות כדי לוודא שאין חריגות בנייה, צווי הריסה וכדומה. חובת עורך דין מקרקעין להתריע בפני לקוחו על מצב הנכס ולציין אם יש חריגות.

עריכת חוזה

עורך דין מקרקעין יערוך את החוזה על פי החוק. הוא ידאג להבטחת זכויות לקוחותיו על ידי מילוי תנאים שונים בסעיפים הקיימים. בין היתר קביעת הפרות ועונשים עליהם, אופן שמירת כספים בנאמנות עד לתשלום כל המיסים ועוד. עורך דין מקרקעין ידאג לרישום הערת אזהרה לאחר חתימה על החוזה והעברת הסכום  הראשוני, וכן, דיווח לרשויות על העסקה, רישום הבעלות החדשה לאחר השלמת העסקה ועוד.

שירות מעו"ד בעל מוניטין

עורכת דין אילנה ספקטור עוסקת בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי ויחס אישי. היא בעלת ידע רב וניסיון עשיר ומצטבר המגיעים בין היתר, מהתמחות בתחום, מהתעדכנות בנושאי מיסוי חדשים, ממתן שירותים איכותיים ללקוחות רבים לאורך השנים ועוד. היא תשמח להעמיד את יכולותיה המוכחות לטובת כל לקוח חדש.

איתך מההתחלה ועד הסוף
דילוג לתוכן