עורך דין דירות

עורך דין דירות מספק ללקוח ייעוץ לקראת רכישת ומכירת דירות. כל עסקה כזאת נחשבת למורכבת מאוד. היא כוללת העברת כספים בסכומים נכבדים, תשלומי מיסים, בדיקות ורישומים ועוד. ליווי של מומחה משפטי יכול לחסוך זמן וכסף רב, למנוע תסבוכות אפשריות ועוגמת נפש רבה. עורכת דין אילנה ספקטור עוסקת  בתחום וניתן לקבל ממנה מידע מפורט ומעודכן.

עורך דין דירות – ייעוץ ספציפי

עורך דין דירות יכול לספק את הייעוץ בהתאמה לצרכי הלקוח וסוג העסקה שהוא מבצע. יש הבדל, למשל, בין רכישת דירת יד שניה או חדשה מקבלן. ייעוץ חשוב אחד הוא לגבי המיסוי הנדרש. המוכר חייב במס שבח, היטלי השבחה וכו'. הרוכש חייב במס רכישה ויש לבדוק אם ישנה חובה במיסים אחרים. המיסוי לגבי עסקאות נדל"ן אלו מסובך מאוד כי קיימות הקלות לאנשים שונים ומאידך מיסוי גבוה במצב בו  למוכר יש מספר דירות ועוד. ברשות עורך הדין תוכנה מיוחדת היכולה לספק במהירות את גובה המס המשוער הנדרש בכל סיטואציה. יש לבדוק תכנון דירה המאושר לבניה גם בוועדה המקומית לתכנון ובניה של הרשות המקומית. כך לגבי צווי הריסה, חריגות בניה ונושאים אחרים. יש לבדוק היכן רשום הנכס , האם בטאבו או אצל גורמים רלוונטיים אחרים. כך לגבי תקינות רישום בעליו, כתובתו כולל גוש וחלקה, גודל השטח הקיים, עיקולים ושעבודים אם חלים עליו ועוד. בדיקות מוצלחות המוכיחות כי הנכס נקי תספקנה תמריץ חשוב להמשך העסקה.

הכנת הסכם

הכנת הסכם היא המשימה החשובה ביותר של עורך הדין. ההסכם חייב להיערך על פי החוק. עורך דין יקפיד להכניס סעיפים המגנים על הלקוח. במקרים של רכישה אזי יש להכניס סעיף של רישום הערת אזהרה בטאבו לאחר תשלום וסעיפים המחייבים את המוכר בפעילויות שונות ומגוונות. בנוסף, אופן שמירת כספים בנאמנות עד לתשלום כל המיסים וההתחייבויות הכספיות ספציפיות וכן הכנסת סעיפי הפרה ועונשים בגינם ועוד.

שירות מקיף

עורכת דין אילנה ספקטור עוסקת  בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי ויחס אישי. היא בעלת ידע רב וניסיון עשיר המגיעים בין היתר, מהתמחות בתחום, ממתן שירותים איכותיים ללקוחות רבים לאורך השנים. היא תשמח להעמיד את יכולותיה וכישוריה לטובת כל לקוח חדש.

עורך דין לדירות

עורך דין לדירות משרת לקוחות אשר רוצים לבצע עסקאות מכירה או רכישה של דירות מסוגים שונים. כך דירות חדשות, יד שניה, צמודות קרקע ועוד. קיימים היבטים שונים לגבי כל סוג עסקה וכדאי להבינם היטב. ייעוץ משפטי מהימן יכול לסייע יכול לסייע בהצלחת עסקה ואף לחסוך הרבה כסף ועוגמת נפש. עורכת דין אילנה ספקטור עוסקת  בתחום וניתן לקבל ממנה מידע מפורט.

עורך דין לדירות – התמחות בכל נישה

עורך דין לדירות יודע לספק ייעוץ ספציפי לגבי כל סיטואציה בה נמצא הלקוח. כל עסקה כזאת הינה מורכבת כי כלולים בה העברת כספים מצד לצד, תשלומי מיסים, בדיקת מצב קיים, דיווח לשלטונות, רישום וכדומה. נושא המיסוי חשוב מאוד וכדאי להבינו לפני כניסה לעסקה. מדובר בעיקר על תשלומי מס שבח למוכרים, תשלומי מס רכישה לרוכשים, היטלי השבחה אם קיימים ומיסים אחר. המיסוי בכל נושא מורכב ויש בו הקלות לצד תשלום מדורג היכול להגיע לאחוזים ניכרים. במקרים של עסקאות בעלות היקף כספי גדול אזי הסכומים יכולים להיות גבוהים. נושא חושב אחר הוא בדיקת אופן רישום הנכס בטאבו. כך לגבי כתובתו כולל גוש וחלקה, שטחו במטר, פרטי רישום נכון של בעליו, עיקולים ושעבודים – אם חלים עליו ועוד. בדיקות אחרות נעשות בוועדה לתכנון ובניה של הרשות המקומית. הן נועדו לוודא שאין חריגות בנייה, צווי הריסה וכדומה. את כל הנושאים הללו עו"ד בודק בצורה יסודית.

הסכם מתאים

הכנת הסכם היא משימה חשובה ומאתגרת עבור כל עורך דין. הוא חייב להיערך על פי החוק. אחת המטרות העומדות לנגד עיניו היא הגנה על הלקוח וזכויותיו. הוא עושה זאת על ידי הכנסת סעיפים שונים. לרוכש הוא יקפיד על סעיף רישום הערת אזהרה בטאבו לאחר תשלום ראשון, סעיף המפרט אופן שמירת כספים בנאמנות עד לתשלום כל המיסים וסעיפים הנוגעים למניעת הפרות או עונשים לגביהן.

שירות מקיף

עורכת דין אילנה ספקטור עוסקת  בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. היא בעלת ידע רב וניסיון עשיר המגיעים מהתמחות בתחום, ממתן שירותים איכותיים ללקוחות רבים לאורך השנים ועוד.                     היא תשמח לתת שירות משפטי לכל לקוח חדש.

עורך דין לענייני דירה

עורך דין לענייני דירה מבצע משימות שונות עבור לקוחותיו הרוצים לרכוש או למכור דירות. שירותיו כוללים בין היתר ייעוץ משפטי, בדיקת נושאי מיסוי, הכנת הסכם, רישום זכויות בטאבו וכדומה. כל עסקה הינה מורכבת וליווי צמוד חשוב מאוד. הוא מסייע רבות במניעת מכשולים בעסקה, חיסכון כספי, במניעת טרחה מיותרת ועוגמת נפש. עורכת דין אילנה ספקטור עוסקת  בתחום וניתן לקבל ממנה מידע רב.

עורך דין לענייני דירה – ייעוץ ספציפי

עורך דין לענייני דירה יספק ייעוץ משפטי המותאם לכל סיטואציה בה נמצאים מוכרי ורוכשי דירות מסוגים שונים. הנושאים החשובים בהם הוא מטפל הם רבים ומגוונים. למשל עורך דין לענייני דירה בודק טרם העסקה לגבי המיסוי שיידרש לאחר ביצוע  העסקה. מדובר בעיקר על מס שבח והיטל השבחה  למוכר, לגבי הרוכש – מס רכישה ועוד. כל חישוב מס הוא מורכב ויש בו תוספות באחוזי תשלום לצד הקלות לגבי אנשים במעמד מסוים ועוד. לרוב, מדובר בסכומים גבוהים שניתן, במקרים מסוימים, להפחיתם עם תכנון נכון. בדיקת אחרת הינה לגבי נסח הטאבו של הנכס, האם נרשמו כנדרש שמות הבעלים, פרטי הנכס, גודל השטח, שעבודים ועיקולים – אם קיימים כאלו ועוד. בדיקה נוספת למשל מבוצעת בוועדה לתכנון ובנייה של הרשות המקומית שנועדה לוודא שאין חריגות בנייה או צווי הריסה תלויים ועומדים ועוד. לאחר הבדיקה עורך דין לענייני דירה  מעביר ממצאי בדיקותיו ללקוח שמקבל תמונה טובה לגבי טיבה של העסקה המיועדת.

הסכם מסודר

הכנת הסכם חייבת להיערך על פי החוקים הקיימים. מכניסים בו את כל ההסכמות בעל פה בין שני הצדדים.  יש חשיבות מיוחדת להוספת סעיפים המגנים על זכויות הלקוח בעסקה. לטובת רוכש חייבת להירשם הערת אזהרה לאחר תשלום ראשון. בנוסף, שמירת כספים בנאמנות עד שהרוכש משלם את כל המיסים הנדרשים. לטובת המוכר סעיפים המונעים הפרות מהותיות או אחרות, ובנוסף, העונשים הניתנים בגינם.

שירות מסודר ומקיף

עורכת דין אילנה ספקטור עוסקת  בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. היא בעלת ידע רב וניסיון עשיר המגיעים מהתמחות בתחום, מהתעדכנות בתקנות מיסוי, ממתן שירותים איכותיים ללקוחות רבים לאורך השנים ועוד. היא תשמח לתת שירות לכל לקוח נוסף.

איתך מההתחלה ועד הסוף
דילוג לתוכן